Podstawowe dane
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach,
ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki,
Nr KRS 0000183866, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP 7630003624
REGON 570524279
BDO 000003863
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo wielkopolskie
Powiat Szamotuły
Gmina Wronki
Adres ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki
Dostępność architektoniczna
Biura Spółki, dostępne dla klientów, znajdują się w trzech lokalizacjach:
Plany dojazdów i wejść:
Opis dostępności:
Ratuszowa 3.
Na teren siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. we Wronkach można dostać się jedną z trzech bram wjazdowych:
Do budynku prowadzą cztery wejścia, ale dla klientów jest przeznaczone wejście główne (przeszklone drzwi jednoskrzydłowe, otwierane ręcznie), do którego prowadzi chodnik od strony parkingu Ratusza. Przy wejściu do budynku znajduje się przycisk z sygnalizacją dźwiękową, umożliwiający skorzystanie z pomocy pracownika przy wejściu do budynku. Drzwi wejściowe są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Wszystkie pomieszczenia znajdują się na jednym poziomie, nie ma żadnych schodów, ale między niektórymi pomieszczeniami znajdują się kilkucentymetrowe progi. Wejściem głównym klienci dostają się do holu, a stamtąd do Działu Administracji (Biuro Obsługi Klienta) oraz sekretariatu. W przypadku konieczności osobistego kontaktu osoby niepełnosprawnej z pracownikami Działu Księgowości lub Działu Utrzymania Ruchu należy udać się Biura Obsługi Klienta lub sekretariatu (patrz wyżej), dokąd pracownik odpowiedniego działu zostanie wezwany.
Wejście do budynku przy ulicy Chrobrego.
Przy ulicy Chrobrego, od strony terenu Spółki, znajduje się kilka miejsc parkingowych. Do budynku biur Działu Zarządzania Nieruchomościami i windykacji prowadzą schody, nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy drzwiach wejściowych znajduje się przycisk z sygnalizacją dźwiękową. Na parterze znajdują się biura Działu Zarządzania Nieruchomościami. Obsługa windykacyjna znajduje się na pierwszym piętrze, na które prowadzą wąskie schody. W przypadku konieczności osobistego kontaktu osoby niepełnosprawnej z pracownikami Działu Zarządzania Nieruchomościami lub windykacji należy udać się biura Obsługi Klienta lub sekretariatu (patrz wyżej), gdzie zostanie zorganizowane spotkanie klienta z pracownikiem odpowiedniego działu.
Wejście do biurowca Oczyszczalni Ścieków na Borku (Prasłowiańska 9).
Na terenie obiektu znajduje się duży parking. Do budynku prowadzą dwa, sąsiadujące ze sobą wejścia. Budynek jest częściowo przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych (parter). Do biur na piętrze prowadzą schody. W przypadku konieczności osobistego kontaktu osoby niepełnosprawnej z pracownikami Działu Kanalizacji lub Działu Wodociągów należy umówić się na spotkanie, które zostanie zorganizowane albo na Ratuszowej 3, albo na Prasłowiańskiej 9.
Uwagi.
Dostępność cyfrowa
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron:
Status pod względem zgodności z ustawą
Deklaracja i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Spółkę oraz na podstawie deklaracji firmy hostującej oba serwisy (2clickportal.pl). Witryny główna i BIP spełniają drugi stopień (WAI-AA) wymogu specyfikacji dostępności dla osób niepełnosprawnych WCAG 2.1.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem następujących sposobów/środków, wspierających komunikowanie się:
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługi z wykorzystaniem:
W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej prowadzone przez Spółkę strony internetowe:
Informacja o dostępie alternatywnym
Spółka zapewnia dostęp alternatywny, po uprzednim kontakcie osoby ze szczególnymi potrzebami z sekretariatem, w postaci wsparcia wyznaczonego pracownika (poruszanie się po obiektach, czytanie na głos wskazanych przez klienta informacji i dokumentów, pomoc w wypełnieniu dokumentów).
W szczególnych przypadkach Spółka ma możliwość wsparcia osoby ze szczególnymi potrzebami w zdalnym załatwieniu sprawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (Skype, Messenger).
Spółka nie umożliwia wsparcia dla osób ze szczególnymi potrzebami, polegającego na organizowaniu spotkań poza swą siedzibą.
Podsumowanie
Pracownicy Działu Administracji (obsługa klientów) i sekretariatu Spółki udzielają wszelkich informacji o procedurach załatwiania spraw oraz oferują pomoc w ich przeprowadzeniu.
Podstawowy kontakt ze Spółką jest możliwy poprzez: