Odczytu stanu bieżącego wodomierza dokonuje się tylko w pełnych metrach sześciennych, nie uwzględniając wartości wskazywanych w polach czerwonych (oznaczają wartości dziesiętnie, setne i tysięczne) lub w przypadku innego typu licznika - wartości po przecinku.
Poniższe zdjęcia przedstawiają sposób, w jaki należy dokonać poprawnego bieżącego odczytu wodomierza.
Stan wodomierza można podać:
Osoby, które chciałyby podlewać ogród, płacąc tylko za wodę bez opłat za ścieki, mogą zamontować wodomierz odlicznik. Dzięki niemu ilość odprowadzanych ścieków zmniejszy się o ilość wody zużytej na podlewanie ogrodu.
W tym celu należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta i złożyć pisemny wniosek (wniosek do pobrania). Zostaną Państwu wydane warunki techniczne, w których zostaną określone lokalizacja i sposób montażu wodomierza odliczającego. Następnie, po dokonaniu wskazanych prac, należy zgłosić wodomierz do oplombowania.
Odbiorca ponosi koszty:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 67 3571 093
Wywóz nieczystości ciekłych to usługa wychodząca naprzeciw potrzebom klientów nie mających możliwości przyłączenie się do miejskiej sieci kanalizacyjnej.
W celu opróżnienia Państwa zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych (tzw. szamb) niezbędne jest zawarcie umowy na odbiór i transport nieczystości ciekłych (pobierz wzór umowy).
Aby zamówić usługę należy zadzwonić pod numer tel. 67 2545 640.
Nieczystości ciekłe odbierane będą w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
Dysponujemy samochodami specjalistycznymi, które wyposażone są w beczki o pojemności:
• 8,4 m3
• 4,3 m3
Ceny za wykonanie usługi znajdziesz tutaj.
Wniosek można złożyć na standardowym formularzu lub na piśmie przygotowanym osobiście.
Jeżeli zmiana danych nastąpiła w wyniku zmiany: